piątek, 15 listopada 2013

Tostowa bułka z jajkiem

Dzieeeeń dobry !!!

Jestem pełna energii a to wszystko dzięki mojemu śniadaniu . ;-)  Specjalnie dla tych, którzy od rana pędzą na basen lub fitness. Ja mam tyle energii, że drugie śniadanie zjadłam tylko dla zdrowego odżywiania ;)



 Składniki:
  • 1 bułka pełnoziarnista 
  • 1 mały pomidor
  • 2 jajka 
Sposób przygotowania:
1. Bułkę przekroiłam i wsadziłam do tostera na 3min. Ponieważ miałam bułkę trójkątną i ona ledwo się mieści do mojego tostera to ją nieco obracałam . Jeśli nie mamy tostera możemy bułkę zapiec w piekarniku.

2. Na patelni robimy 2 jajka sadzone. Wiem, że część osób "obsmaża"  jajko tylko z jednej strony. Niestety do kanapki lepiej jest "obsmażyć z obu stron, żeby nam się żółtko nie rozlewało.

3. W międzyczasie kroimy pomidora na plasterki.

4. Opieczoną bułeczkę smarujemy delikatnie masełkiem, kładziemy pomidorka i na niego jajko.

Kanapkę możemy oczywiście posolić i popieprzyć.


SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz